Dezvoltă-ți Afacerea

Training-uri Personalizate

Există o legatură directă dintre valoarea oamenilor care conduc și fac parte dintr-o afacere, și valoarea afacerii în sine. Tocmai de aceea, investiția în leader și în echipa sa este una cuantificabilă și reprezintă o investiție care se va amortiza în scurt timp. Pe lângă profit, atmosfera dintre membrii echipei va schimba starea de spirit de la locul de muncă, locul în care petrecem mai mult timp ca acasă.

Inteligența emoțională nu mai este doar un concept, ea își dovedește din ce în ce mai mult valoarea pe plan personal și profesional. De fapt, dacă ai pus pe picioare o afacere, poți găsi chiar în experiența ta exemple când te puteai lăsa copleșit de frici, neîncredere și teama de eșec. Dar, ai aplelat la inteligența emoțională dobandită prin experiență, ai învins toate temerile și ai acționat. 

Secțiunea "Traininguri" iți oferă servicii prin care iți poți dezvolta și îmbunătăți calitațile de lider, și servicii dedicate echipei tale. Uneori este nevoie ca amândouă să treacă printr-o etapă coerentă de creștere prin training și consiliere, alteori doar prin una dintre ele. Strategiile se vor alege pe baza unei discuții între trainerul acreditat Roxana Ilea și managerul/ patronul interesat.

img-swirell-double.png

Consiliere în Leader-ship

Stilul celui care conduce afacerea, dă tonul, creează contextul, creează viziunea, motivează. Liderul este urmat, respectat si de aceea echipa ii va fi alaturi in perioade solicitante.

Cel care este doar „Sef”, cel care pune o graniță între el și echipă, va avea o echipa furtunoasa atunci cand va fi copleșit de situație și si nu-i va mai putea controla prin constrangere. Daca managerul stie cum sa-si faca echipa sa-l simta ca un membru activ, cu o strategie si o viziune, combinata cu respectul acordat fiecaruia, el va inregistra rezultate, profitabilitate si grad mare de satisfactie a clientilor. Intotdeauna acest gen de manageri sunt „vanati” de firmele concurente pentru ca acestea stiu ca nu vor castiga doar un manager bun, ci si o echipa care il va urma.

Impreuna cu trainerul, se vor consolida talentele naturale ale celui aflat la conducere, cat si abilitatile necesare unui lider. Partea frumoasa este că putem deveni lideri chiar dacă nu ne naștem așa.

img-swirell-double.png

Managmentul Conflictelor

Numeroase studii arată că nu putem izola conflictele existente la nivel de echipă, de restul activității organizaționale. Ce înseamnă concret acest lucru? Înseamnă că o echipa care trece printr-o etapă conflictuală, nu va oferi servicii de calitate clienților pe care îi deservește, și, invariabil, nu va produce profit maxim.

Conflictele sunt normale, firești și pot fi manageriate. Atâta vreme cât nu ne mai atașăm de ideea că este ceva în neregulă cu strategia noastră de managment sau cu angajații noștrii, putem merge mai departe și căuta solții de rezolvare a conflictului. Un training care să dezbată componentele conflictului la nivel de echipă, deschide drumul către conștientizarea rolului fiecăruia în rezolvarea acestuia.

Managementul conflictelor. Conflictul reprezintă o consecință firească a diversității oamenilor, combinată cu o comunicare deficitară. Atunci când înțelegem cauzele unui conflict, când învățăm să ascultăm activ, să dăm feedback, șansele ca el să dezbine echipa, scade foarte mult. De cele mai multe ori, un conflict reprezintă o oportunitate pentru o echipă ca să crească și pentru manager să-și dezvolte noi capacități de lider.

Conflictele între angajați. Diferențele dintre noi – din punct de vedere al personalității – apar, inevitabil, și la locul de muncă. Ca și manageri trebuie să învățăm strategii care să conducă la soluționarea conflictelor, nu la negarea acestora, ignorarea sau constrângerea celor implicați.

Conflictele între angajați și manager. Nu putem presupune nevoile celorlalți, fără consecințe. Atunci când le presupunem sau le raportăm doar la propriul nostru sistem, suntem la un pas de conflict. Este nevoie de muncă cu noi înșine și apoi cu ceilalți ca să putem depăși faza închisă a unui conflict. Managerul va învăța alături de trainer, strategii de abordare a unui conflict, astfel încât, această realitate inerentă relațiilor interumane, să nu îl mai ia pe nepregătite. Va putea, apoi, să-și conducă echipa prin stadiul de “furtună” în stadiul de “performare”.

Conflictele între angajați și clienți. De multe ori aceste conflicte au la baza cauze ca și: un conflict existent între membrii echipei sau între angajați și manager, nemulțumiri legate de locul de muncă, neînțelegerea sarcinilor, nepotrivirea cu postul, etc. Odată identificate cauzele, se poate ajunge foarte repede la rezolvarea problemei.. Toși vor putea învăța cum să soluționeze o problemă într-un mod constructiv, prin implicare directă și nu datorită unei soluții coercitive.

img-swirell-double.png

Motivarea Echipei

Care sunt secretele echipelor performante? Cum poate un manager să-și conducă echipa spre performanță și succes?
Acestea sunt întrebări care-și au răspunsul în informare. Trainer-ul introduce în echipă informații noi, atât la nivel teoretic, cât și practic prin jocuri educative și exerciții.

Consolidarea Echipei (Team Bulding). Orice manager care întelege că o echipă nu înseamnă un grup de oameni care are un șef, ci un grup de oameni care are un țel comun, este deja cu un pas în fața concurenților săi. Factorul uman face diferența de cele mai multe ori în afaceri, de aceea se investește atât de mult în training-urile destinate angajaților și managerilor. Trainer-ul are un rol foarte important în consolidarea echipei datorită expertizei sale vis-a-vis de comportamentul uman. În plus, capacitatea sa de a fi un bun observator, mediator și regizor de jocuri educative, pune bazele creării unui cadru benefic deschiderii membrilor echipei.

Asertivitate Organizatională. Asertivitatea, ca și comportament de dorit în cadrul comunicării, nu este o abilitate înnăscută, ci una dobândită prin antrenament. Este cazul să respirăm ușurati și să ne oprim din a ne acuza ca nu suntem suficient de buni. Putem învața acest atuu al oamenilor agreabili și de succes. Asertivitatea organizatională, îmbină asertivitatea personală cu cea profesioanală: cea dintre membrii echipei dar și dintre angajați și clienți. S-a constatat, în urma numeroaselor studii, că modul de comunicare într-o echipa influentează direct proporțional comunicarea cu clienții și serviciile oferite acestora. Prin urmare, asertivitatea organizațională este foarte importantă.

Comunicarea în cadrul echipei. Cele 4 fraze magice de combatere a agresivității limbajului. Se vorbește foarte mult despre importanța comunicării în toate aspectele vieții noastre. Cum să facem diferența între comunicarea eficiența și cea ineficentă, este o calitate care se învăța prin observație, ascultare, practică și deschidere. Prin urmare, vom învăța impreună despre granițele fine ale comunicării. Comunicare nu este monolog, ci presupune un emițător și un receptor, aceste roluri schimbându-se în mod constant. Un punct foarte important al comunicării îl constituie feedback-ul. Adică „a da” și „a primi” părerea personală despre un subiect sau comportament. O componentă care provoacă de multe ori teamă și închidere, dar o componentă pe care, dacă o integrăm în modul nostru de comunicare și viață, ne aduce beneficii extraordinare pe toate planurile.